Kisse katten

image139
Godnatt nu ska jag sova, äntligen sitter all matte förhoppningsvis! Ikväll kom våran lilla kisse katt, har inte sett den på typ 4 månader tror jag. Saknat dig kisse! Alltså det är en vildkatt. Den fick hamburgarkött och mjölk blandat med vatten. Haha kissen dricker inte bara vatten men mjölk kan göra så att den får ont i magen så det blev en liten blandning. Imorgon ska jag gå i skolan: Elevtid (printa vår tidning), klassråd, spanska, lunch, matteprov, kemi och engelska. Efter skolan ska jag klippa mig och 19-21 har jag tennis. Sen ska jag sova mycket, ta igen efter denna vecka! Vad ska ni göra imorgon eller förresten det blir idag?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: carro

har inte sett en enda del av gossip girl, kanske borde göra de?:)

2008-04-04 @ 05:21:05
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: lovisa

Åh! Kissen! Kommer ihåg när vi åt typ skaldjur i ditt kök och så kommer den in genom fönstret, haha!

2008-04-05 @ 23:25:22
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0