Klar med min planerade flytt!

Äntligen klar! Vi har haft ett projekt i skolan kallat Operation Flytt. Man ska hitta en lägenhet, göra om badrummet, göra om köket och inreda lägenheten. Man har en price-limit och en lön, och så ska man få det att gå ihop. Väldigt bra övning, man lär sig mycket men det krävs mycket matte. Men nu är jag klar, äntligen. Har gjort värsta satsiga saken, hoppas det blir bra!

Många frågade var jag köpt min beiga kjol som jag hade på mig igår (tisdag), den är tyvärr för er del köpt i Paris. Däremot så har jag sett liknande på Lindex. Jag brukar vanligtvis inte gilla Lindex kläder, men den kjolen var superfin!

Imorgon ser min dag ut såhär: Skola (SO, Idrott, Lunch, Profil Operation flytt). Efter skolan ska jag på gitarr och sen så är jag helt ledig. Jag är inte barnvakt på torsdagar längre och jag ska inte på någon yoga. Får se vad jag hittar på, kanske en joggingtur i det fina vädret eller en timme tennis på de nyöppnade utebanorna?
Imorgon tänkte jag också starta en ny tävling här i bloggen. Kommer att lotta ut Gossip Girl säsong 1 (avsnitt 1-13), dvs. fem av avsnitten har inte visats än men jag har tillgång till dem. Så om ni är intresserade kika in vid sjutiden.

Nu ska jag ta en kvällsdusch och sen sussa!
Sweet dreams..

Kommentarer
Postat av: Michelle

god morgon :)

2008-04-24 @ 06:53:22
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Sara

Godmorgon!
vad bra :) Aa min dag var super!

2008-04-24 @ 08:49:28
URL: http://bysara.blogg.se
Postat av: Lexie

idag ska jag inte göra mkt, ska hem efter skolan, måste nog städa mitt rum.. sj? :)

2008-04-24 @ 10:05:58
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0