Längtar till Venedig!

Nu ska jag plocka ihop saker till imorgon och lägga mig! Jag vet jag är så duktig som lägger mig såhär tidigt för en gångs skull:) Imorgon ska jag till skolan: Elevtid, Klassråd, Spanska(har redovisning, wish me luck), Lunch, Matte(får förhoppningsvis tillbaka mitt prov), Kemi och English. Sen ska jag iväg och klippa mig! Ingen stor förändring blir det inte men ska klippa till luggen och topparna. Får se vad som händer sen..

På söndag åker jag till Venedig! Längtar så!!!! Det ska bli så skönt med semester känner mig helt utbränd! Ska dit med tennisklubben så det blir mest tennis men även sol, bad och shopping. Det är inte så varmt men i alla fall en tjugo grader. Vi ska bo på en liten ö utanför Venedig, Albarella. Men vi ska åka in till Venedig för en shoppingdag och ibland på kvällarna. Jag och E har laddat upp med bärbar videospelare och massor med bra filmer, och såklart GG och OC.

Men nu ska jag sova snart!
Godnatt sötisar sov gott:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

kul att åka till venedig!

2008-04-10 @ 23:45:55
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Sanna

Jaa, ska bli kul! Godmorgon =)

2008-04-11 @ 07:13:20
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0