Lördag

Godmorgon läsare!
Nu har jag vilat ut mig ordentligt sovit från 12 till 12 haha! Så nu är jag fit for fight igen.
Idag ska jag in till stan, måste köpa present till mamma som fyller år nästa vecka och titta lite till mig själv såklart!
Åhh är avundsjuk på mamma, hon är på konferans i Frankrike nu i nästan en vecka, 20 grader och sol skulle inte direkt tacka nej just nu. Men jag får se fram emot v.16 och Italy med le tenís.
Måste också plugga i helgen tyvärr, har sjukt mycket nästa vecka plus att jag måste ta igen det jag kommer att missa veckan efter. Men nu ska jag äta lite brunch, pappa har varit på bageriet och hämtat bröd och croissainter. Mums!

Ha en bra Lördag!

Kommentarer
Postat av: carro

ja jag ska nog börja kolla den :) tolv timmars sömn, vad skönt :)

2008-04-05 @ 13:29:43
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Manlee

Hej!
Vill du ha en header?
Kolla min blogg och så får du en!
www.manlee.blogg.se

2008-04-05 @ 17:10:42
URL: http://manlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0