Lördag

Godmorgon! Har precis ätit frukost efter 13 timmars sömn. Behövdes verkligen, känner mig bättre nu bara lite ont i halsen och snuvig nu. Idag ska jag som sagt plugga lite, handla inför resan och fira mamma.

Plugg
Spanska eget arbete (nästa helg)
Matte grundkurs (idag)
Matteläxor 21, 22. (idag)
Svenska läsa ut deckare (italy)
Svenska brainstorming till egen deckare+ ett häfte att läsa. (italy)
Öva till kemiprovet tisdag v.18 (Vem orkar öva så långt i förväg?)
Öva till lag och rätt provet onsdag v.17 (Italy)
English read Narnia chapter 1-10 + questions. (idag)

Inköpslista
Ansiktskräm
After Sun
Strumpor
AA klänning
H&M Linnen
Breakfast at tiffanys
Schampo
Balsam
Deo
(Resten av nödvändiga saker köptes igår)

Så nu har ni fått de listor som sammanfattar min dag, nu ska jag börja läsa lite Narnia.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jen

Jo precis de är väl de som är de bästa egentligen.. hm =/

2008-04-12 @ 14:39:59
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: laijna

Det är bra att sova ut xD :D

2008-04-12 @ 17:42:37
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0