Lördag

Godmorgon sötisar!
Jag är superpigg somnade typ elva igår och gick upp för typ en halvtimme sen. Klockan 10-12 ska jag på körrepitition. Sen 13-15 ska jag hjälpa de yngre med deras konsert. Min konsert är inte först imorgon. Efter det ska jag hem och då kommer en tidig födelsedagspresent vänta på mig, min rosa vespa. Jag ska ta körkort den 11:e maj och den 15:e (min födelsedag) så får jag köra den! Gud vad jag längtar, men idag kan jag i alla fall köra den upp och ner för vår gata.
Sen ikväll så ska jag träffa en kompis, T och gå på bio, får se vilken film vi väljer. Några tips?

Men nu ska jag ner och äta lite frukost innan jag ska iväg. Lägger in en bild min söta vespa senare.
Ha en bra dag!

Ps. Glöm inte att delta i tävlingen några inlägg ner, du kan vinna Gossip Girl avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin dag :)

2008-04-26 @ 12:11:57
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: laijna

åh jag vill också ha en rosa vespa :D

2008-04-26 @ 18:48:22
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0