Nu får jag vänta tills nästa tisdag...

Min tisdag lider mot sitt slut, but thers always next week!
Sitter i sängen med laptopen i knät och funderar på att sova. Det är så konstigt jag sover väl en 6 timmar ungefär på vardagar och när jag vaknar på morgonen är jag så trött så jag dör! Men sen duschar jag och vips så är jag pigg igen! Jag tänker också alltid "men om jag sover lite inatt blir jag nog trött ikväll och kan somna tidigt" men jag får någon slags kick på kvällen som gör att jag fortsätter i samma mönster, så jobbigt!

Ikväll såg jag på den sista delen av miniserien Starter Wife som jag faktiskt gillade mycket, synd att den är slut! Men å andra sidan börjar ju Desperate Housewives igen nästa tisdag istället för Starter Wife så jag överlever. Såg även på Brothers and Sisters som just nu faktiskt är mitt favorit program(Gossip Girl och OC ej inräknat). Var väldigt bra som vanligt och fortsätter att överraska mig, nya tvister varje gång!

Imorgon ska jag till skolan: SO, Svenska prov, Hemkunskap och Bild. Sen ska jag vara barnvakt, brukar egentligen inte vara det på onsdagar men är istället för N. Och sist men inte minst tennis och fys! Sen så måste jag också bita i den sura bananen(tål inte äpplen) och skriva klart min Ergonomiuppgift som ska vara inne på torsdag, suck...
Thats my day!

Nu ska jag seriöst gå och slagga, gör det du med!
Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Mini

God natt. :)

2008-04-09 @ 00:16:53
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0