Rachel säger godnatt!

image163

Godnatt nu ska jag lägga mig, redan sovit i två timmar men med läggning menar jag förflytta mig från soffan till sängen.  Gud har kännt mig sjuk hela kvällen och inte direkt bättre nu. Jag får helt enkelt ta det lugnt så jag blir bra till Italien. Brukar aldrig vara sjuk mer än två-tre dagar så det löser sig nog. Imorgon ska jag köpa strumpor, linnen och en klänningen och så måste jag plugga lite, missar mycket när jag är borta. Sen på kvällen ska vi ha middag för mamma som fyller år på tisdag(inte hemma då) hos mormor och morfar. Jag och mormor ska laga maten och till dessert blir det min favorit Gino! Får däremot se hur jag känner mig imorgon kanske får skicka pappa på köpuppdrag om jag inte mår bra. Det är så jobbigt jag får typ allergi hela tiden, måste vara allergisk mot en ny sak... Räcker inte nötter, äpplen, päron, plommon, nektariner och körsbär? Misstänker att det kan vara pollen, damm eller kvalster. Som godnatt får ni en bild på min nuvarande favorit Rachel Bilson. Hoppas ingen av er missat henne i succéfilmen Jumper.

Men nu ska jag lägga mig!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ahrén

snygg bild!

2008-04-12 @ 11:52:36
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Jen

Var gärna med i tävlingen på min blogg :)
Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-04-12 @ 12:03:18
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Linn

rachel har sån fiin stil :)

2008-04-12 @ 12:24:46
URL: http://linnsstyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0