Söndag

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering men jag har sjukt mycket att göra just nu.
Idag har jag varit ute i skärgården på en ö som heter Långholmen. Det var förträff för mitt konfaläger som jag ska på i sommar. Verkar riktigt kul faktiskt! Var där på ön för att lära känna alla lägerkompisar och ön. Ledarna var super och människorna på lägret verkade schyssta. Hoppas verkligen att det blir kul, ska tillbringa hela 25 dagar där i sommar.
Sen så har jag varit hemma och på kvällen åt jag middag hos mormor och morfar.

Ska försöka hinna med ett stort Italieninlägg imorgon, det som jag skulle skrivit igår. Hade i alla fall det super!

Imorgon ser min dag ut såhär: Skola (Teknik, NO, Idrott, Lunch, Spanska), Barnvakt och sen Tennis. På kvällen måste jag plugga mycket tyvärr.. That´s my day!

Nu ska jag slappa lite framför tvn innan jag lägger mig.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: sofia

nej de har jag inte :/ vilken adress skicka du till?

2008-04-20 @ 22:35:56
URL: http://sofiahellbom.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

skola å så du?:D

2008-04-20 @ 22:37:37
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0