Summertime

image195

Summertime, and the living is easy.
Fish are jumping..

Gud vad jag älskar fint väder, man blir liksom glad av att vara ute i solen. Gud vad jag har haft sommarkänslor idag! Mitt kemiprov gick jättebra, mycket enklare än jag trodde. Jag fick också veta att jag kom med i den konsert jag gjorde audition till i söndags, alltid kul! Min dag har helt enkelt varit super och det kommer inte sluta nu. Nu ska jag se på Gossip girl episode 15 som jag laddat ner, sen ska jag på tennis och ikväll är det Ugly Betty och Desperate Housewives! Plus att jag inte har några läxor tills imorgon! 

I love tuesdays and the tuesdays love me!
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0