Tisdag

Äntligen kan man blogga igen! Har verkligen saknat er läsare=)
Nu har jag just kommit hem från tennis och solosång och innan dess så gick jag såklart i skolan. Sitter och äter glassbåt, jagade precis glassbilen. Gud vad skönt väder det var idag, skönt att all vinter äntligen är borta!
Just det idag när vi labbade så skulle vi koka rödkol med gasol och vår skål sprängdes! Fett läskigt kokande vatten, glas och rödkål bara flög ut över rummet. Nästa labbgrupp slapp därför göra egen insulator eller vad det nu heter:)

Ikväll ska jag skriva klart min svenska artiklar, i princip klara men man kan alltid finslipa lite. Sen senare så är det Starter Wife och Brothers and sisters, då ska jag mysa i soffan och äta ännu mer glassbåtar!

Nu ska jag öva lite på min låt jag ska sjunga på konsert om typ två veckor eller nåt.

C ya!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

skönt att bloggen funkar igen, visst :)

2008-04-01 @ 19:28:34
URL: http://nathalieelina.blogg.se
Postat av: A

Hej tjejen!
De var ett tag sen sist.
Jo tack jag mår bra. Har precis njutit av lite god efterrätt.. (jordgubbar,glass & smält choklad). Det var riktigt gott.

Hur mår du då?
Praktik fortfarande, eller är den över?

Kram

//A

2008-04-01 @ 20:57:46
URL: http://www.gozzipgirlz.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt att de funkar igen!

2008-04-01 @ 21:05:11
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0