Valborg

Idag är det valborg, den sista dagen i april och sen är det underbara maj som tar över. Lite tråkigt bara att vädret inte är så toppen! Nu har jag precis kommit hem från skolan, ska vänta på mamma för vi ska fika. Sen ska jag handla lite innan jag ska grilla med lite kompisar. Sen så ska jag självklart till majbrasan! Älskar brasor, det är varmt, fint och roligt vid dem! Ett år så vann jag faktiskt första pris på lotteriet vid majbrasan också, tur eller vad? Inte för att jag brukar ha tur. Vad ska ni hitta på ikväll?


Dagens outfit:

image199

Vit klänning Koola Anna
Linne under klänningen Odd Molley
Beiga knästrumpor Urban Outfitters
Svart kilklack ballerina Filippa K

Happy Valborg!
En liten fråga: Ser ni valborg som ett adjö till april eller som välkomnande till maj? För mig blir det helt klart det sista, älskar maj. Mest för att jag fyller år i maj, men ändå:)

15 dagar tills jag fyller 15 och får vespa!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt!

2008-04-30 @ 16:14:35
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Catrin

söt outfit ^^ :D ha en bra valborg :)

2008-04-30 @ 17:17:18
URL: http://www.wiiho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0