Taylor Momsen

6/7-087/6-08

Nu har jag precis tittat på Försoning med pappa som jag hyrde idag. Den var verkligen jättebra men väldigt sorglig, lägger in en liten recension imorgon. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Läste ut Gossip Girl It had to be you (innan Serena åker till Boarding school) förut, gud vad bra den var. Gillar nog nästan böckerna mer än serien, om det nu är möjligt? Som ett väldigt passande godnatt med tanke på samtalsämnet får ni två bilder på söta Taylor Momsen (Jenny Humphrey). Det är nog många som är avundsjuka på henne. Tänk om du vore henne, hon är 15 år och spelar i en världens mest populära tonårsserier. Det krävs nog mycket självkänsla för att klara pressen hon utsätts för men jag önskar henne all lycka till.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: missgranby

vad cool hon ser ut på bilden till vänster :p



jag hade en bra dag igår!! jobbade, men sen var jag med några kompisar i en park sen på en fest! ska jobba idag med, är trött :/

ska du göra idag då?

2008-06-08 @ 10:12:50
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Jajamensan! Själv oxå?

2008-06-08 @ 11:16:21
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: emma

Bara 15 år! :o Skulle jag aldrig gissat ^^ Hon är otroligt söt, och jag är såå avis på henne! haha

Måste se försoningen ^^

2008-06-09 @ 13:53:54
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0