Tisdag

Godmorgon!
Idag är det tisdag, brukar vara min favoritdag men eftersom att jag har sommarlov nu så känner jag ingen skillnad på dagarna längre. Nu ska jag snart bege mig mot utetennisbanorna för min tennis 10.30-13.30. Får se om det blir ute däremot, det har regnat hela natten. Gud jag börjar få träningsverk också, vår tränare kör fys med oss mellan typ alla övningar.. Sen ikväll skulle jag gått på bio med Tove men mina föräldrar är inte hemma idag så jag måste stanna hemma och laga mat till brorsan, så vi ska se The Maid of Honor imorgon eller på torsdag istället.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Diana

ja det var hur bra som helst =)

2008-06-10 @ 12:27:30
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: tess

Aa de är sant så. men jag har ju inte skrivit något om att de är svårt att vara ung mamma.

Aja skit samma. hoppas du får en bra dag. Kram!

2008-06-10 @ 13:06:21
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0