Ashley Olsen

image112

Nu ska jag titta på lite Greys Anatomy innan jag ska sova. Idag har jag varit på moderna muséet med mormor och morfar vi såg deras utställning av Andy Warhole. Lärde mig jättemycket innan visste jag knappt vem han var! Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, pluggat lite. På kvällen såg jag Las Vegas och lite på You me and Dupree. Imorgon ska jag spela tennis 14-16 och så måste jag plugga massor! Hade velat åka till IKEA och köpa lite saker till rummet, men får se om jag hinner. Som godnatt får ni en bild på modetjejen Ashley Olsen. Jag gillar verkligen hennes jacka på den här bilden!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Clara

Oj, den utställningen måste jag gå och se ;), är ganska intresserad av konst för att pappa är konstnär, men men... ha en bra kväll :)

2008-03-29 @ 23:43:07
URL: http://Strawberrytree.blogg.se
Postat av: Lina

man lär sig om man övar! :) det är skitkul! :D

2008-04-01 @ 17:08:36
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0