Halvsova och Gossip Girl

Gud jag var tydligen väldigt trött! Efter att ha kommit hem från lunch och promenad med bästa Lovisa satte jag mig och kollade på Gossip Girl, och gud vad det var svårt att hålla ögonen öppna. Måste nog ha sovit minst en timme i alla fall.
Jag är ensam hemma nu, vilket är väldigt tråkigt. Resten av familjen + mormor och morfar är och kollar på Erics tennismatch. Hoppas de kommer tillbaka snart så jag får lite middag.

Imorgon ska jag praoa igen, men den här veckan på en reklambyrå. Det ska bli väldigt kul faktiskt. Jag ska kolla upp lite om företaget nu, så jag vet lite i alla fall. Inte så kul att komma där imorgon och "Vadå reklam?". Så det är vad jag ska göra nu, hade tänkt plugga lite idag också men som sagt så blev min dag väldigt lazy.

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0