Lördag kväll

Sista kvällen idag. Det känns både skönt och jobbigt att åka hem imorgon.
Det ska bli så kul att träffa alla kompisar man saknat men ändå jobbigt med alla läxor i skolan och så.
Däremot så behöver jag bara stå ut i en vecka! Efter den här veckan har vi två veckors prao och sen är det påsklov. Det känns faktiskt väldigt skönt..

Ikväll har jag ätit middag på hotellet, kollat på melodifestivalen på storbild i baren och spelat biljard.
Nu ska jag ta det lugnt och titta på lite gossip girl innan jag går och lägger mig. Och det klart packa.

Imorgon ska jag gymma och bada innan vi åker hem. Sen väntar 8 timmars bilfärd hem tyvärr...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0