Min mysiga kväll

Hej nu har jag precis kommit hem igen efter att ha sagt hejdå till Lovisa.

Vi började vår kväll med att se på 27 dresses på filmstaden söder, den var verkligen jättebra! Jag skriver en liten recension om den imorgon så ni kan se om den är något för er. Efter vårat första biobesök gick vi ut på medborgarplatsen och åkte karusell. Ja ni läste rätt, på medborgarplatsen stog en karusell! Man satt i en liten upphöjd typ box och inne var en storbildstv med en bil som åkte. Boxen rörde sig precis som bilen åkte, det var jättekul! Om den fortfarande finns kvar tipsar jag er att gå dit och åka. Det var nog kvällen höjdpunkt!

Sen tog vi tåget till Östermalmstorg och sprang till Sergel för att hinna med niobion. Då såg vi "Meet the Spartans", jätterolig! Typ som en parodi på filmen "300". Även en film som jag verkligen rekommenderar. Efter den filmen gick vi till Espresso House och drack Chai the och åt laxmacka, tills vi blev utkastade för att dem stängde. Till sist gick vi hem till mig och såg på lite Gossip Girl, innan jag följde Lollo till tåget. Ja, det var min kväll. Hade jättekul faktiskt. Gjorde ni något kul ikväll?

Nu har jag precis svarat på alla era gulliga kommentarer och nu ska jag titta på Gossip Girl innan jag lägger mig. Vet också vem vinnaren av min tävling är, men det får ni veta imorgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josiee

jadå, kanon:) Nu blir det God Morgon:)

2008-03-29 @ 08:36:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: lovisa

God morgon på dig med bajskorv! Presentera vinnaren är du snäll, mohahaha! Loooove!

2008-03-29 @ 10:56:05
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0