Min underbara praovecka

Gud vad roligt jag haft under min prao=)
Jag har lärt mig så mycket och jobbat med underbara människor.
Alla var så snälla och jag fick göra jättemycket.
Det var speciellt kul att Lovisa (lika gammal som jag) också praoade där. Det är så kul att träffa nya människor!

Under praoen har jag: Lärt mig göra kaffe (maskin), stått i kassan, gjort mackor, serverat, placerat varor och plockat disk. Jag har jobbat sju timmar varje dag vilket verkligen har gjort att man fått perspektiv på hur det är att jobba. Min prao var mycket roligare än vad jag hade förväntat mig.
Jag skrev också upp mig på en lista, så jag kanske får sommarjobb där under några veckor. Vore jättekul!

Bilder:

image62

image65


image64

Kommentarer
Postat av: Marina

ja den skulle jag också vilja se, gillar katherene Heigl.

2008-03-15 @ 09:26:14
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: lovisa

Gud va söt du är, amanda!!

2008-03-15 @ 11:07:16
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0