Onsdag

Hej hej.

Onsdag idag. Nu har jag just kommit hem från min tennis 10-12. Det är en skit jobbig tränare på banan bredvid mig och Emily, han tror typ att han äger tennishallen även fast han inte ens är tränare i vår klubb. När man bollar mot väggen säger han "Inte bolla mot väggen, det finns en gummivägg att bolla mot där borta! Det blir fula märken i väggen. Jag vet inte vad era tränare säger men det är inte okej enligt mina regler". Som om någon bryr sig om hans regler, och så ska vi alltid kolla om vi fått in några av hans bollar på vår bana. Nej gud vad jag hatar honom. Nog om det.

Nu ska jag vara hemma och chilla ett tag, sen klockan fyra åker jag och mormor in till stan. Vi ska till dramaten och se Hamlet, det ska faktiskt bli ganska kul jag har aldrig varit på dramaten förut. Får se om jag hinner förbi American Apparel innan teatern, om jag gör det så ska jag köpa en vit body och en klänning. Får se hur det blir.
Nu ska jag som sagt ta det lugnt, äta lunch snart typ.

Ha en bra dag! Berätta gärna om dina planer för dagen!

Ps. Ikväll är det Grey's Anatomy, bara så ni inte glömmer det:)

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Godförmiddag :) hoppas du får en riktigt bra Onsdag!

2008-03-26 @ 13:00:16
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: sara w

Heej!

den tränaren verkar as.. vem fan bryr sig om vad han tycker om han inte ens tränar i klubben.!!. jag hatar såna människor.
puss puss

P.S slå till honom:P

2008-03-26 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0