Fredag

Godmorgon! Allt bra? Med mig är det bra, det är ju fredag! Nu sitter jag i klassrummet och har elevtid dvs. man får jobba med vad man behöver. Idag har vi också matteprov, får verkligen inte klanta mig på det här provet. Gör typ ofta slarvfel, jag måste verkligen ha MVG på detta prov! När man ändå pratar om matte så har jag precis räknat ut en sak, jag har inte sovmorgon på sju dagar! Kommer jag överleva? Imorgon har jag tennismatch 9.00 och på söndag ska jag ta moppe körkort 10.00 och sen är det ännu en till skolvecka! Suck...
Idag fyller förresten Ilse och morfar år, vi sjöng just för Ilse och hon har sitt skåp fullt med presenter. Efter skolan ska vi fira morfar med tårta hemma hos oss. Ikväll ska jag bara ta det lugnt eftersom att jag har tennismatch tidigt imorgon.

Ha en bra dag!
6 dagar tills jag fyller 15 och får moppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0