Godnatt

Godnatt bloggen! Nu ska jag krypa ner i min varma och sköna säng och få min skönhetssömn. Lyckades tyvärr inte lägga mig innan elva men i alla fall tidigare än igår. Farbror har inte kommit än, han skulle komma runt tolv så han är väl här när som helst. Det var länge sen jag träffade honom, han bor ju i Tyskland. Så det ska bli väldigt kul att han kommer hit några dagar. Imorgon ska jag gå i skolan: SO, Idrott (Friidrott!), Lunch och Profil. Efter skolan ska jag på gitarr och sen hem. Jag hinner vara hemma i typ en och en halvtimme sen ska jag bege mig in till stan för att gå på Bikram Yoga med mamma och Susanna. Sen ska vi äta middag ute och sen ska vi hem. Jag måste också plugga lite till matteprovet på fredag, jag kan nog det mesta det gäller bara att inte göra slarvfel. So that's my Thursday! Vad ska ni göra imorgon?

Fortsätt att rösta på finalisterna i inlägget nedan. Tips till er finalister: Skriv kommentarer med "Rösta på mig" och länk eller skriv ett inlägg så att alla era läsare kan rösta på er. Ju fler röster desto mer spännande blir det!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0