Ingen fjortis längre..

Min födelsedag lider mot sitt slut, nu är jag femton. Straffmyndig, byxmyndig, hyra-filmmyndig, slippa-cykelhjälmmyndig och moppemyndig. Känner att jag har tagit ett stort steg ut i livet:) Middagen med familjen var jättemysig och god, jag åt Biff Rydberg. Sen var det teater med klassen, vi såg Dumb Show på Dramaten, den var faktiskt ganska bra. Efter teatern fick jag skjuss hem av Ns mamma Undi, men min familj var fortfarande på brorsans tennismatch så jag åkte till mormor och morfar. Jag är för trött för att fota mina presenter nu så jag gör det imorgon.

Sov gott sötisar!
Tack för alla grattis!

Gå in och tävla här, och vinn fina smycken!

Kommentarer
Postat av: Morrboll

Glöm inte "köpa - lotter" myndig :D



Grattis Grattis!!

2008-05-16 @ 01:13:07
URL: http://imbalid.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jo, det var inte så roligt med snö! Men den smalt bort nästan på en gång som tur va. jo jag hade en ganska bra dag igår.. själv då?

2008-05-16 @ 08:17:06
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0