Kvällens lista

KVÄLLENS:
Klädsel:
Vit linne och jeans
Frisyr: Vanlig?
Låt: No air med Jordin Sparks och Chris Brown
Tv: Dirty sexy money
Vill ha: Det vanliga..kläder!
Tråkigaste: Att jag måste vänta tills jag fyller 15 för att få köra min söta rosa vespa
Roligaste: Jag, skoja.. Vet inte..

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Vet inte.
Fick dig att gråta: No idea
Fick dig att börja skratta: Björn Gustavsson
Du gick på bio med: Tove
Du gick på stan med: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Facebook:)
Skickade ett sms till dig: Jessica

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nej
Bråkat med ditt husdjur: Bara haft guldfiskar..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ne inte vad jag kommer ihåg, men sjuka drömmar har jag haft!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja, min pappa är från Norge.
Danmark: Ja
Finland: Flygplatsen?
Island: Nej
England: Japp, London!
USA: Go Florida!
Frankrike: Ja
Italien: Bott i Italien i fyra månader!
Grekland : Nej
Schweiz : Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Afrika: Nej
Spanien:
Oman: Not really..
Turkiet: Nej
Kroatsien: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Ormar och att dö
Vart vill du gifta dig: Stranden!
Vem hatar du verkligen: Hata är ett väldigt starkt ord
Kör du bil: Snart vespa
Har du ett jobb: Barnvakt och ibland tennistränare
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, fast ibland är det skönt att vara ensam
Är du ett hälsofreak: I wish..
Är du ensam nu: Min brorsa sitter bredvid mig
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dåliga låtar tyvärr

FAVORIT:

Rum i huset: Mitt rum!
Typ av musik: Olika typ NRJ
Parfym: DKNY eller Paris Hiltons Can Can
Månad: Maj!
Mat: Äter allt..
Dricka: Ramlösa!
Godis: Lakrits!
Tidnining: Teen Vogue
Film: Många men såg nyligen the Notebook, love it!
Djur: Monkey

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Mat!
Varit sjuk: Allergi..
Sjungit: Alltid!
Sagt "Jag Älskar Dig": Tror det
Träffat någon ny: Nix
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Ja
Ätit: Självklart..

Kopierad från Mattsons blogg.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Ja men visst är det så om Bella. Vem har någonsin kunnat gjort det hon gör, innan de fyller 18 år. Hon är fruktansvärt hatad och älskad av många, men det är mycket avundsjuka också. Hon är en förebild på ett sätt, och alla gör misstag och har sina normer och värderingar. Men hon väger upp med sina MVG betyg och "fina flickor röker inte" tycker jag.
Hon är en inspiration för mig, inte för att jag vill göra det hon gör. Men jag får energi och inspiration för mina egna framtidsplaner genom att se och höra om henne.

Självklart en förebild.
Men som sagt var Kenza är en person som jag var i hennes ålder, och därför får nog hon många "älskare" istället för hatare. Hon är samma alla andra men har lyckats. Bella är motsatsen och har lyckats mera, men som sagt var: Alldeles för mycket avundsjuka och för lite uppskattning i vårat land helt enkelt.

Idag har det blivit promenad, sen har jag suttit och svarat på kommentarer och mail hela dagen. Vilket liv haha!
Va har du gjort?

Va härlig grillbilden var!!
Kramar Louise

2008-05-04 @ 22:10:05
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Fina - utbildad make up artist

Ska till sthlm och sen har jag inte så mycket planerat. dudå? =)

2008-05-04 @ 22:13:26
URL: http://hellofina.blogg.se
Postat av: Fina - utbildad make up artist

Okej, vad kul. =) grattis i förskott ;)

2008-05-04 @ 22:30:05
URL: http://hellofina.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt (=

2008-05-04 @ 23:27:11
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0