Onsdag

Godmorgon! Allt bra? Med mig är det super fått sova ändå till nio idag. Har som sagt dagsverke så vi är lediga hela dagen för att tjäna pengar. För min del blir det dans och sång på plattan med två kompisar, kom gärna förbi och sjänk en slant, det går faktiskt till välgörenhet! Min mormor fyller också år idag så jag och mamma ska köpa en present till henne också. Sen ska vi fira henne med middag. Får se hur det blir med körrepet och tennisen, birthdays goes first! Vad tyckte ni om gårdagens Gossip Girl (ni som vågade titta)? Jag tycker det var super och nästa säsongsavslutningen blir nog om möjligt ännu bättre. Det sägs att Blair kanske hittar tillbaks till Chuck, vad tror ni?

Ha en bra dag!
Tomorrow is my birthday bitches!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

gomorron, gomorron:)

hmm, idag har jag inget bestämt. men ska nog gå ut och gå, se på tv, ja...kanske gå i affärer om jag orkar:P NEJ städa var det ja! äh får se haha:P själv?

2008-05-14 @ 13:46:22
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt (=

2008-05-14 @ 15:43:05
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0