Onsdag

Godmorgon! Allt bra med er? Med mig är det bra, jag har en väldigt kort och enkel skoldag framför mig. Just nu sitter jag i biblan och skriver på min religionsuppsats om att vara Buddist. Jag gillar buddism det är väldigt intressant och jag går på yoga också så jag gillar meditation. I morse var det kaos, jag hittade ingen nyckel så det slutade med att jag fick gå ut genom tvättstugan. Tvättstugan räddar mig verkligen ofta. Efter skolan har jag kör, vi ska titta på studentshowen från förra året och se vad vi ska ändra på till i år. Sen är det såklart tennis, ska spela ute idag igen så skönt! Sent på kvällen kommer min farbror också så vi måste städa lite hemma. Nu ska jag skriva lire religion.

Ha en bra dag!
8 dagar tills jag fyller 15 och får moppe!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

mysigt :D

2008-05-07 @ 14:57:12
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0