Söndag

Hej bloggen! Allt bra med er läsare? Fick lite bråttom i "morse" (halv tolv) så jag hann inte blogga. Idag har jag varit vid tennisbanorna och tittat på herr division, haha inte så tråkigt som det låter. Jag såg Björn Borg spöa saltis herrerna trots att han faktiskt är 50+. Jag och J var också där för att sälja Stockholm Open biljetter via klubben (vi tjänade lite på det) och Björn Borg lockade ca 150 pers till utebanorna.

Nu ska vi grilla lite eftersom att det är Mors dag och sen så måste jag också plugga lite till mitt Teknik prov jag har imorgon. Lägger in bilden på mig och Björn Borg ikväll!

Enjoy the rest of the weekend och var lite extra snälla mot era mammor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0