Summerfeeling

Gud vad varmt och skönt det är ute, känns som sommar. Skolveckan är avslutad och vi har just firat morfar med tårta och kaffe. Matteprovet idag gick väldigt bra, jag kollade igenom många ggr också så jag tror inte det blir slarvfel. Så min dag har varit toppen hittills, jag har tennismatch imorgon så jag ska försöka att inte lägga mig allt för sent. Men nu ska jag snart iväg på bowling med massa roliga människor. Lägger ut bilder från idag och ikväll när jag kommer hem.

Trevlig Helg!
Grattis Ilse som fyller 15 år idag! Grattis morfar som fyller 63 år idag!

Kommentarer
Postat av: Bea

hej gummsi , har precis kommit hem från träningen och ska vara med en kompis ikväll. I morgon vet jag inte riktigt jag har inte så mycket planr. Men det ska ju vaa fint väder :) vad ska du göra ? kram

2008-05-09 @ 22:29:37
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0