The Rose

Nu ska jag gå och lägga mig. Har haft en väldigt skön och bra dag har ni? Imorgon får jag lite sovmorgon ska nämligen till tandläkaren 9.00 istället för att börja skolan 8.30. Jag ska få tandställning, så kul. Man får så himla fina tänder sen, alla klagar men jag tror att det blir mödan värt. Sen ska jag till skolan för Svenska, HKK och Bild. Efter skolan är det körrepitition för studentshowen, jag ska sjunga Mickey! Sen så ska jag till dieselverkstaden för ännu mer sång, solosångskonsert. Jag ska sjunga och spela gitarr till The Rose. Ska bli väldigt kul faktiskt. Så jag har världens sångdag imorgon då, ni får hålla tummarna för att mitt solo går bra!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maria

En helt underbar dag :) SJälv då?

2008-05-28 @ 02:52:04
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: lovisa

Ska du få tandställning?!?! Vad bra =) Hur länge? Vart gpr du? puss

2008-05-28 @ 15:32:25
URL: http://lovisaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0