Utetennis

Skönt att softa en hel eftermiddag, brukar egentligen vara barnvakt innan tennisen eller ha sjukt mycket läxor. Men idag behövde jag inte gör någonting! Först surfade jag lite, tittade på GG, gjorde engelska läxan och fikade med mamma. Brorsan var också hemma ett tag innan han skulle till tennis, han hade förresten prao idag på en godisfabrik. Najs! Har nog bara suttit och ätit godis hela dagen. Jag älskar verkligen att det blir mer och mer sommar för varje dag. Visst jag skulle inte bara vilja ha sommar men 7 månader om året skulle väl inte skada?
image215
Nu ska jag iväg och spela tennis, ute! På bilden ser du våra tennisbanor som om du inte märkt det ligger precis vid vattnet. Lovely! Dessutom så har banorna fått nytt grus, Båstadgrus! Så det är så härligt att spela på dem.
Ha en bra kväll! Vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: Hannah och Hannah

Ville bara tipsa om vår nya blogg: behöver du eller någon du känner hjälp med en bloggdesign eller header? skriv kommentar eller skicka mejl till oss, så fixar vi det!

2008-05-05 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0