Allt blåsväder är borta så vi slipper blåsa bort

Nu är det äntligen fint väder här nere i underbara Båstad. Det var väldigt blåsigt dagarna innan och kallt också så det är riktigt skönt med lite värme nu. Jag har inte gjort så mycket dessa dagar: spelat tennis, joggat, solat (idag), shoppat lite, badat (inomhus), ätit goda middagar och läst lite. Idag kommer E ner hit så det blir kul. L och T kanske också kommer och hälsar på senare. Jag är ju här ändå till den 13:e juli, den sista veckan är det även Swedish Open i tennis här nere så då händer det mycket i Båstad.

Det blir inte så mycket bloggande i sommar tyvärr, har ju inget internet nu och sen ska jag på Konfaläger i en månad. En väldigt snäll tjej ska också hjälpa mig med design och förbättringar till bloggen, så efter sommaren när jag kommer blogga mycket igen kommer bloggen också vara mycket bättre.

Nu ska jag cykla hem till vårt hus (är på hotell Skansen nu) och hjälpa till med middagen. Jag kommer uppdatera bloggen några ggr i veckan så kika in lite då och då.

Ha en underbar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0