Måndag

Ciao!
Idag är det måndag, en ny jobbvecka för vissa kanske? Själv har jag sommarlov så vilken dag det är har inte så mycket betydelse för mig. Idag ska jag inte göra något speciellt men tennis blir det ikväll.

Sen har jag också planerat att jag ska byta lakan, vika tvätt, tvätta till Båstad, skriva packlista till båstad, ladda min kamera och tvätta min moppe. Jag åker ju till Båstad på torsdag och ska sen vara där i ungefär en månad så jag måste lägga ner ganska mycket tid på packningen. Sen hade jag tänkt sola lite också men solen verkar inte riktigt ha lust att titta fram idag, så vi får väl se...

Ha en bra dag!

Update: Nu kan du enkelt följa min blogg med hjälp av blogkoll. Skrolla ner till länkar i meyfältet och klicka på "Följ bloggen".

Kommentarer
Postat av: josefin

Rösta på mig i Svensktoppentävlingen! :D fiskar röster

Röstar gör du via sms. Skriv P4sörm, gör ett mellanslag och nummer 5. Det går bara att rösta en gång per simkort.

Sms:et kostar 3 kronor och du skickar det till 72250.

Rösta kan du göra från och med idag till och med midnatt den 16 augusti.

2008-06-16 @ 12:58:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0