In a girls bathroom cupboard

19/5-08
För en kille är det ett mysterium vad som döljer sig i en tjejs väska, men badrumsskåpet då? Jag rensade ut mitt skåp igår och tog bort typ hälften av alla grejer och detta blev resultatet. Väldigt fint men nu inser att jag kanske inte behöver den där nya krämen ändå...

Jo förresten det var poliser på vår skola idag, jag vet inte riktigt vad som hände men det verkade som om några killar med mopeder blev anmälda. Första dagen som jag körde moppe och allt, blev skiträdd! Nu ska jag äta lite och ta det lugnt, sen blir det barnpassning om en och en halv timme ungefär. Sen ikväll blir det stenhård pluggning, ska skriva klart min deckare som egentligen skulle varit inne idag. Vår lärare är så snäll däremot så det gör nog inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0