Lördagens innelista

Innelistan

1. Färgglade ballerina skor. Jätte snyggt till både vit och svart. Jag har köpt ett par ljusgröna men ljuslila eller rosa är också skitsnyggt!

2. Solstolar. Var det bara jag som tillbringade flera av dagens timmar av att njuta av solen i en solstol?

3. Dirty Sexy Money. Självklart menar jag serien, älskar du inte att titta på när de har fester på broar, flyger från New York till L.A för sushi eller köper klockor för 300.000 till fyraåringar? Jag älskar att varje torsdag kl.21.00 följa familjen Darling på Kanal5.

4. Yoga. Det ger båda styrka, smidighet och lugn och finns i många olika former. Ashtanga Yoga, Power Yoga, Bikram Yoga you name it! Själv får jag inte nog av det, inget får bort stress som Yoga.

Utelistan

1. Ostabilt väder. Visst blir man så besviken när det varit sol och jättevarmt i några dagar och sen går tillbaks till svalt eller ännu värre regnigt? Vi får verkligen hoppas att det inte händer oss. Sommaren är här för att stanna. Eller?

Känner mig så positiv pga. dagens väder så utelistan blir inte lång. Nu är jag hemma igen, vann min tennismatch enkelt 6-0 6-0. Nästa match är imorgon kl.13.30 men då ska jag ta moppekörkort så jag ska försöka flytta den. Efter matchen var jag mormor och morfar och hälsade på Mormor Gulli (gammelmormor). Vi satt på hennes altan och åt lunch och sen fika. så himla skönt att man kan sitta ute i linne och shorts, vid ett idag var det 26 grader. Snälla sommaren, stanna!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hejsan! ja tack den har varit väldigt skön. och varm! själv?

2008-05-10 @ 17:46:57
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0