Lyckligt ovetande

Nu är jag helt klar med min deckare: Lyckligt ovetande. Jag är inte så nöjd med den men det är helt okej, klar i alla fall. Elsis tyckte det var helt okej att jag lämnade in den imorgon istället för idag så det löste sig. Annars så har min dag varit bra. Som sagt varit barnvakt och sen bara varit hemma och skrivit och skrivit. I framtiden så ska jag verkligen sluta att skjuta upp arbeten, även om jag hatar dem som jag gjorde i det här fallet. Som roliga uppgifter kan man lätt skriva men tråkiga går bara inte helt enkelt speciellt inte under tidspress. Gud vad jag behöver sommarlov!

Imorgon blir det skola (såklart) mellan 8.30 och 15.10. Sen solsång från 15.30-16 och sen hem. Klockan sex ska jag sen på möte med Moderata ungdomspartiets ungdomsgrupp, ska bli ganska intressant. Jag fick mail om detta, och jag tyckte det lätt väldigt kul att påverka lite. Att gå med i gruppen innebär att man är med på typ 3-5 möten/år och så får man enkäter att svara på lite då och då. Ingen kan göra allt men alla kan göra lite. Det är inte så att jag är för alla moderaternas principer men jag gillar de flesta och jag tycker att om man vill påverka samhället så måste man väl göra det via det styrande partiet?

Nu ska jag däremot lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej kompis! Är du medlem i muff eller en undergrupp eller nåt? Fett kul ju! Berätta inte det för min pappa, då kommer han snacka TIMMAR om när han var typ ordförande för MUFF när han var liten och allt han gjorde, blablalba. Hehe.. Bara så du vet! Ha det bäst! Ses i morgon!

PUSSSSSSSS!

2008-05-20 @ 21:52:43
URL: http://lovisasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0