Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig efter en lång dag. Har så sjukt mycket att göra den här veckan, lärare är verkligen dåliga på att planera, allt kommer samtidigt! som tur så somnade jag tidigt igår, elva så lite sömnbrist idag spelar inte så stor roll. Längtar däremot sjukt mycket efter helg!
Det jobbiga är också att jag just nu har så ont i huvudet, hela huvudet bultar. Har tagit min speciella kur: Alvedon, Berocca och massa vatten, får se om det hjälper. Jag kan verkligen inte missa skolan imorgon, kommer så efter då!

Idag visas Gossip Girl avsnitt 14 i USA, klockan åtta deras tid dvs. 2.00 på natten för oss. Så jag får nog bita ihop och vänta tills imorgon med att ladda ner det. Om jag klarat att vänta i tre månader klarar jag att vänta en dag till. Dessutom den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Men nu ska jag sova, jätte trött!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0