Packa...

Nu har jag just kommit hem från mormor och morfar där vi firat mamma med middag och presenter och hela tjocka släkten, haha nej inte så många. Jag, mamma, eric, pappa, mormor, morfar, gammelmormor, morbror och hans flickvän. Väldigt trevligt faktiskt och jag, mormor och morbrors flickvän gjorde Gino till dessert. Älskar verkligen Gino, bästa desserten ever! Mamma fick: en radio designtorget, hunkydory blus, matteus porslin och krämer. Jag valde de två första sakerna.

Nu blir det däremot dags för det tråkiga: Packning! Hatar verkligen att packa, det är sååå tråkigt. Packa upp sen är ännu värre, det blir typ alltid så att jag packar upp från förra semestern när jag ska resa igen, haha. Men den här gången stod resväskan tack och lov tom! Jag åker ju inte först två imorgon så jag kan ju också packa imorgon. Sovmorgon blir det däremot inte! Måste Packa på morgonen eftersom att stan inte blev av idag åker jag dit en snabbis imorgon. Stressigt! Men inte kan man klara sig utan strumpor, linnen, klänning och after sun?
Packningen blir också en utmaning eftersom att jag måste klara mig på endast en resväska och ett handbagage, ingen beautybox här inte...

Men nu ska jag packa lite och sen sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jättemysigt och lugnt...

2008-04-13 @ 00:05:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: annica

min dag har varit bra. din då?

2008-04-13 @ 09:20:51
URL: http://dwanci.blogg.se
Postat av: lovisa

Kunde svurit på att du stod för krämerna ;-) Attans, jag ville leka med dig idag =( MEn ma borde väl plugga hjärncellerna av sig.. Hör av dig innan du åker! PUSSSSS

2008-04-13 @ 10:50:21
URL: http://lovisasord.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra Söndag!

2008-04-13 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0