Söndag

Konserterna gick ganska bra, men det var väldigt tråkigt.. På slutet dvs. efter konserten hade vi auditions för att komma med i en konsert. Vi var 9 st och fem skulle komma med, hoppas jag kommer med! 
Min söta lillebror är nu i Portugal, lyxigt eller vad? Det är typ 25 grader och sol där nu. Han får ägna dagarna åt tennis, sol, bad och shopping medan jag är här hemma i skolan.. Även fast jag bara tror att han kommer göra det förstnämnda. 

Såg förresten inte "Min brors flickvän" igår det blev "21" istället. Den var otroligt bra, rolig och spännande på samma gång. Rekommenderas starkt! 

Nu ska jag plugga lite kemi, har prov på tisdag. Borde egentligen börjat tidigare..

Dagens bio outfit kommer sen, min dator ville tydligen inte ta emot bilden från mobilen via bluetooth just nu. Haha!

Enjoy the rest of the day!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-04-27 @ 19:17:37
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad bra, sammahär:)

2008-04-27 @ 20:22:08
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0