Lördag

Godmorgon läsare! Altt bra med er idag? Överlevde gårdagen (fre 13:e)? Det gjorde jag, för att vara ärlig så märkte jag faktiskt ingen skillnad. Just nu sitter jag på mitt rum och softar. Våra städare är här så jag vill inte förstöra eller vara i vägen. Annars idag ska jag nog mest ta det lugnt, ganska skönt ibland faktiskt. Bara göra vad man vill utan att ha några som helst planer eller uppgifter att göra.

Ikväll däremot så ska jag till E. Vi och några till tjejer ska ha filmkväll, men sen ska jag hem igen för att sova i min egen säng. Tycker faktiskt att det är skönare! Man har alla sina saker när man ska göra i ordning sig dagen efter, man kan sova så länge som man själv vill och man kan ha "tidiga planer" dagen efter. Däremot så är det absolut kul att sova över ibland. Nu ska jag gå tillbaka till att göra ingenting.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

märkte heller ingen skillnad på fredag 13 :P

2008-06-14 @ 13:28:40
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0