Godnatt och tävlingsresultat

Nu är del 1 av tävlingen avslutad. Det var många som kunde de mesta men ingen hade alla rätt.

Facit:
1. Chris Carmack och Ed Westwick (2 p)
2. Luke Ward och Chuck Bass (2 p)
3. Fotboll (1 p)
4. BASKET (1 p)
5. Chuck såklart! Fast alla svar godkänns:)

Sofia var den som svarade först och fick fyra poäng.
De som svarade samma som Sofia efter henne får två poäng: Sweet 16, Sofia nr 2, Kandi och Sarah. Även om jag skulle vilja ge er mer bara för "rätt svar" på fråga fem, men jag måste lära mig att vara rättvis=)
Vinnaren av dagens tävling blev däremot Lovisa med fem poäng.

Ny tävling kommer imorgon kl.20.00. Ovan ser ni de som leder tävlingen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

JAAAA!!! I'm THE BEST!! Haha, jag hängde på youtube, men där hitta jag inte gossip girl. Men jag är jävligt grym alltså. Sv: nä, ledig idag =) Kanske har något att göra med att affären har SAMMANLAGT för denna vecka haft 3 besökare, haha! Puss!

2008-03-20 @ 11:56:18
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0