Tränat

Nu har jag precis joggat, joggade typ 6 km tror jag. Väldigt skönt efteråt, man blir typ helt speedad. Innna så spelade jag också tennis, på grusbanorna utomhus. Älskar att spela ute, som ni nog vet. Min dag har varit väldigt bra, har er också det? Det hoppas jag i alla fall. Ikväll är det ett grymt avsnitt av Grey's Anatomy fast jag har såklart redan sett det, men se det ni! Så vad ska jag ägna mig åt ikväll? Jo jag tänkte faktiskt plugga lite och göra min gitarrläxa. Sen så ska jag försöka lägga mig lite tidigare idag också, gärna innan elva. Jag vill nämligen vara pigg imorgon till 800m och Bikram Yoga. Har ni gjort Bikram Yoga någon gång? Det blir första gången för mig men jag brukar gå på vanlig yoga. Skillnaden är att bikram yoga utförs i 40 grader varmt rum, kommer typ svimma men det är kul att prova. Nu ska jag plugga och äta godis.

Ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Bea

jadå, mest legat på soffan eftersom jag är sjuk :/ själv då?



btw, är det inte idag gossip girl vinnaren dras? kram kram

2008-05-07 @ 20:30:11
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

t

2008-05-07 @ 20:34:52
Postat av: Bea

ja vad kul :D japp klart jag är...! kram på dig

2008-05-07 @ 20:52:24
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0